mechanika moment bezwladnosci

mechanika moment bezwladnosci

Biegi uliczne bokserów

Droga biegnąca przez bokserów nie jest tylko przypadek wyruszeniem codziennie rano i jogging kilka mil przed śniadaniem już.

Wiele osób nadal uważa, że ??w przypadku gdyby ... Wszystkie bokserzy wakening się wcześnie rano i ze znużeniem jogging 3 lub 4 mil przed śniadaniem.

Chociaż ten rodzaj rutyny jest jeszcze dużo lepiej niż odbijając budzik ze ściany, odwracając się i wraca znów spać, to naprawdę nie jest jak najlepsze wykorzystanie czasu szkolenia.

Boks jest w dużej mierze szybka beztlenowe wydarzeniem, więc dlaczego chcesz wybrać, aby ograniczyć drogi biegnącej do tlenowej jogging? ... Byłoby o wiele bardziej skuteczne, aby przełączyć się z tlenowej jogging beztlenowej uruchomiony kilka dni w tygodniu.

Przede wszystkim jednak, nie mogę się wystarczająco mocno podkreślić znaczenie właściwego "rozgrzewkę" przed jakimkolwiek biegu, a "ochłodzenia" potem. Oczywiste korzyści bycia zapobiegania urazom oraz zwiększoną wydajność, jak rozgrzać ciało i podnieść tętno w ramach przygotowań do ciężkiej pracy. Więcej przepływ krwi do tkanek ciała, poprawia wchłanianie tlenu i usuwanie dwutlenku węgla też. Plus psychicznie, pomaga skupić swoją uwagę.

Więc najlepszym rodzajem biegi uliczne byłoby idealnie być bezpośrednio związane ze sportem jesteś zaangażowany w. W przypadku boksera, który składa się z 2 lub 3 rundzie minut (zależnie czy jesteś amatorem czy zawodowe), a następnie przez resztę minutę między rundami.

Dlatego praca droga powinna być taka sama ... Rozerwania działa trudne dla tych 2 lub 3 minuty, a następnie przez 1 minutę okresu odpoczynku.

Cel na trzy lub cztery rundy na początku, być może pracować do ośmiu lub więcej. Nie odchodź zbyt daleko poza, że ??choć w obawie przed nadmiernym szkolenia.

Postaraj się doprowadzić do tych różnorodnych sesjach też.

Wpis zawdzięczamy